Náměty a stížnosti – obecné informace
- každý uživatel služby může podávat náměty na zlepšení služby nebo si stěžovat na kvalitu nebo způsob jejího poskytování,
- stížnost mohou podat také rodinní příslušníci uživatelů, případně další osoby,
- za podání stížnosti není ten, kdo stížnost podával, jakýmkoliv způsobem sankcionován nebo znevýhodňován,
- každý má možnosti zvolit si zástupce pro podání a vyřizování stížnosti,
- řešení stížnosti je využito ke zkvalitnění poskytované sociální služby a jejího provozu.
Způsob podání stížnosti
- ústně – kterémukoli zaměstnanci Domova pro seniory při osobním kontaktu
- telefonicky – telefonicky na vedoucího služby, nebo koordinátorce pečovatelské služby
- písemně – stížnost je možné vložit do schránky u vchodu do domu s pečovatelskou službou
- stížnost je možné podat i anonymně
- u písemných stížností uveďte datum podání
Kontakt
- Sociální pracovnice: 603 205 396, email: klara.krybusova@jmsoc.cz
- Vedoucí DS a OC: 272 990 151, 603 205 399, e-mail: janouchova@jmsoc.cz
Není-li stěžující spokojen s postupem vyřizování či závěrem stížnosti, má právo se obrátit na ředitele společnosti, nebo k představenstvu společnosti JMS a.s., dozorčí radě společnosti nebo k níže uvedeným institucím.
- Jihoměstská sociální a.s., Ředitel, Šalounova 2025/7, 149 00 Praha 4, tel: 267 990 151 – volba 2, 5, 1, e-mail: reditel@jmsoc.cz
- Jihoměstská sociální a.s.,Představenstvo společnosti, Šalounova 2025/7, 149 00 Praha 4, tel: 267 990 151,153, 724 603 302, e-mail: info@jmsoc.cz
- Jihoměstská sociální a.s., Dozorčí rada společnosti, K rukám předsedy dozorčí rady, Šalounova 2025/7, 149 00 Praha 4, tel: 267 990 151,153, e-mail: info@jmsoc.cz
- Ministerstvo práce a sociálních věcí, Na Poříčním právu 1, 128 00 Praha 2, tel.: 221 921 111, e-mail: posta@mpsv.cz
- Magistrát hl. m. Prahy, Jungmanova 35, 101 00 Praha 1, tel: 230 001 111, fax: 236 007 108
- Veřejný ochránce práv, Údolní 39, 602 00 Brno, tel: 542 542 411, e-mail: podatelna@ochrance.cz
Řešení stížnosti
Pracovník, který je pověřen řešením stížnosti je povinen písemně informovat stěžujícího o výsledku řešení v základní lhůtě do 30 dnů od podání stížnosti. V případě, že řešení stížnosti je natolik časově náročné, že nelze lhůtu dodržet, je stěžovatel písemně seznámen s předpokládanou dobou vyřízení stížnosti.