Stížnosti – obecné informace

 

  • každý uživatel služby může podávat náměty na zlepšení služby nebo si stěžovat na kvalitu nebo způsob jejího poskytování,
  • stížnost mohou podat také rodinní příslušníci uživatelů, případně další osoby,
  • za podání stížnosti není ten, kdo stížnost podával, jakýmkoliv způsobem sankcionován nebo znevýhodňován,
  • každý má možnosti zvolit si zástupce pro podání a vyřizování stížnosti,
  • řešení stížnosti je využito ke zkvalitnění poskytované sociální služby a jejího provozu.
Způsob podání stížnosti

 

 

  • Ústně: Podněty a stížnosti lze sdělit osobně nebo telefonicky kterémukoli zaměstnanci.
  • Písemně: Lze je vložit do schránek důvěry, zaslat poštou na adresu organizace nebo e-mailem.-

 

Kontakty, kam lze podat stížnost na poskytování sociální služby domova pro seniory:

 

Jihoměstská sociální a.s. 
Domov pro seniory Jižní Město,
Janouchova 670/1,
149 00    Praha 4 – Háje
tel: 603 205 396, 603 205 399
e-mail: soc@jmsoc.cz, socialni@jmsoc.cz
datová schránka: 8pqenv9 

Možnost odvolání:

 

Není-li stěžující spokojen s postupem vyřizování či závěrem stížnosti, má právo se obrátit na ředitele společnosti, nebo k představenstvu společnosti JMS a.s., dozorčí radě společnosti nebo k níže uvedeným institucím.

Jihoměstská sociální a.s.
Představenstvo společnosti
Šalounova 2025/7
149 00  Praha 4
tel: 267 990 151, 724 603 302
e-mail:
info@jmsoc.cz

 

Jihoměstská sociální a.s.
Dozorčí rada společnosti
K rukám předsedy dozorčí rady
Šalounova 2025/7
149 00  Praha 4                          e-mail: info@jmsoc.cz                   tel: 267 990 151

 

Ministerstvo práce a sociálních věcí
Na Poříčním právu 1
128 00   Praha 2                         e-mail: posta@mpsv.cz                 tel.: 221 921 111

 

Magistrát hl. m. Prahy
Jungmanova 35
101 00   Praha 1                                  tel: 230 001 111

                                                      

Veřejný ochránce práv
Údolní 39
602 00 Brno
e-mail:
podatelna@ochrance.cz                         tel: 542 542 411

Řešení stížnosti:

Pracovník, který je pověřen řešením stížnosti je povinen písemně informovat stěžujícího o výsledku řešení v základní lhůtě do 30 dnů od podání stížnosti. V případě, že řešení stížnosti je natolik časově náročné, že nelze lhůtu dodržet, je stěžovatel  písemně seznámen s předpokládanou dobou vyřízení stížnosti.