Stížnosti – obecné informace
- každý uživatel služby může podávat náměty na zlepšení služby nebo si stěžovat na kvalitu nebo způsob jejího poskytování,
- stížnost mohou podat také rodinní příslušníci uživatelů, případně další osoby,
- za podání stížnosti není ten, kdo stížnost podával, jakýmkoliv způsobem sankcionován nebo znevýhodňován,
- každý má možnosti zvolit si zástupce pro podání a vyřizování stížnosti,
- řešení stížnosti je využito ke zkvalitnění poskytované sociální služby a jejího provozu.
Způsob podání stížnosti
- ústně – kterémukoli zaměstnanci Domova pro seniory při osobním kontaktu
- telefonicky – vedoucí DS, OC nebo sociální pracovnici
- písemně – stížnost je možné vložit do schránky u vchodu do Domu, nebo na chodbě za jídelnou v Domově
- stížnost je možné podat i anonymně
- u písemných stížností uveďte datum podání
Kontakty, kam lze podat stížnost na poskytování sociální služby domova pro seniory:
- Sociální pracovnice: 603 205 396, email: soc@jmsoc.cz
- Vedoucí DS a OC: 272 990 151, 603 205 399, e-mail: janouchova@jmsoc.cz
Možnost odvolání:
Není-li stěžující spokojen s postupem vyřizování či závěrem stížnosti, má právo se obrátit na ředitele společnosti, nebo k představenstvu společnosti JMS a.s., dozorčí radě společnosti nebo k níže uvedeným institucím.
Jihoměstská sociální a.s.
Představenstvo společnosti
Šalounova 2025/7
149 00 Praha 4
tel: 267 990 151, 724 603 302
e-mail: info@jmsoc.cz
Jihoměstská sociální a.s.
Dozorčí rada společnosti
K rukám předsedy dozorčí rady
Šalounova 2025/7
149 00 Praha 4 e-mail: info@jmsoc.cz tel: 267 990 151
Ministerstvo práce a sociálních věcí
Na Poříčním právu 1
128 00 Praha 2 e-mail: posta@mpsv.cz tel.: 221 921 111
Magistrát hl. m. Prahy
Jungmanova 35
101 00 Praha 1 tel: 230 001 111
fax: 236 007 108
Veřejný ochránce práv
Údolní 39
602 00 Brno e-mail:podatelna@ochrance.cz tel: 542 542 411
e-mail:podatelna@ochrance.cz tel: 542 542 411
Řešení stížnosti:
Pracovník, který je pověřen řešením stížnosti je povinen písemně informovat stěžujícího o výsledku řešení v základní lhůtě do 30 dnů od podání stížnosti. V případě, že řešení stížnosti je natolik časově náročné, že nelze lhůtu dodržet, je stěžovatel písemně seznámen s předpokládanou dobou vyřízení stížnosti.