-
- Nechutnal vám oběd? Nebylo v pořádku doručení oběda? Obraťte se na nás!
Za Vaše podněty a připomínky budeme velmi rádi, jsou pro nás cennou zpětnou vazbou.
Stížnosti – obecné informace
- každý uživatel služby může podávat náměty na zlepšení služby nebo si stěžovat na kvalitu nebo způsob jejího poskytování,
- stížnost mohou podat také rodinní příslušníci uživatelů, případně další osoby,
- za podání stížnosti není ten, kdo stížnost podával, jakýmkoliv způsobem sankcionován nebo znevýhodňován,
- každý má možnosti zvolit si zástupce pro podání a vyřizování stížnosti,
- řešení stížnosti je využito ke zkvalitnění poskytované sociální služby a jejího provozu.
Způsob podání stížnosti. Kontaktujte nás kteroukoli z těchto možností:
- ústně – kterémukoli zaměstnanci Stravovacího centra při osobním kontaktu
- telefonicky – vedoucí Stravovacího centra
- písemně – stížnost je možné vložit do schránky u vchodu do Stravovacího centra
- stížnost je možné podat i anonymně
- u písemných stížností uveďte datum podání
Kontakty, kam lze podat stížnost týkající se dodání oběda nebo jeho kvality:
- Vedoucí Stravovacího centra: 724 603 309, e-mail: obedy@jmsoc.cz
Možnost odvolání:
Není-li stěžující spokojen s postupem vyřizování či závěrem stížnosti, má právo se obrátit na ředitele společnosti, nebo k představenstvu společnosti JMS a.s., dozorčí radě společnosti nebo k níže uvedeným institucím.